Ma...


Nem csak fizikálisan vált az egészségemre, de mentálisan is. Olyan mintha egy pókháló körbefonta volna az agyam és elfolytotta volna agondolatok áramlását. Tegnap 1,5 órát "nyomtunk" s mire kijöttem, már ismét a régi voltam/lettem. Látom magam körül a dolgokat, tisztábbak a gondolataim. Persze így is érzékelem a korábbi negatív érzéseket, de már nem azok a központi gondolataim. Meint jól esik nevetni, beszélgetni emberekkel, a meló is sokkal könnyebben megy. :) Modjuk van még előttem 1-2 kicsit kellemetlen feladat ami megoldása után már tuti sokkal könnyebb lesz minden. A döntések már megszülettek, csak meg kell találnom a megfelelő helyet és időt a cselekedetre.
más:
Ma külön műsorszámmal szórakoztatott minket 1-2 kolléganőnk, ugyanis friss hús érkezett a
piacra. ---> Mutathatnám akár így is! :)
Nem helyes, nem csinos, ránézésre nem egy izgalmas egyéniség, ráadásul házas (26 évesen!!!)... Szóval tipikusan az a pasi aki mellett úgy elmegy bárki az utcán mint egy üres papír zacskó mellett. És mégis... Nem értem, miért fordultak ki ennyire magukból? Vihogás, röhöség, haj csapkodás (kötelező), kívánj meg baby (metakommunikáció) és a verseny már kezdődött is. :D:D Megint az az igen elgondolkodtató tény tárult fel előttem, hogy manapság szinte kortól függetlenül a nők udvarolnak a férfiaknak. Ők meg (tisztelet a kivételnek, mert azért akad az is bőven) csak néznek, majd magukra rántják valamelyiket a versengők közül és kész. Mint a méhkasban a herék. Én azon az állásponton vagyok, hogy ha egy FÉRFIVAL akarunk egymástól valamit, akkor elég ezt diszkréten is a tudtára hozni (már-már bíztatás jelleggel). Szó szerint fel vannak háborodva egyes hímek ha nem rajonja körbe az aktuálisan kiszemelt csaj... ??? Szerintem ha annyira nem férfi valaki, hogy meghódítson, akkor hogy a francba várhatnám el tőle, hogy meg tudjon tartani, hogy fenn tudja tartani az érdeklődésem, hogy tisztelni tudjam Őt!? Lassan már teljesen kihal a társadalomban a férfi és a női szerep. És akkor mi lesz? Rohangál majd az utcán egy rakás mentálisan teljesen összezavarodott valamilyen nemű ember? Szerintem az tökéletesen mindegy, hogy milyen ruhát hord, milyen hosszú a haja, kit csókol (férfit vagy nőt, azonos nemű valaki) ... ha az agyában tisztában van azzal ki is ő valójában és fizikailag ápolt, tiszta csak gyönyörű lehet. Az megint más kérdés, hogy a vele szemben álló embernek szüksége van-e rá... Ha az egyén tisztában van önmagával, az látszik is rajta. A lényeg mindig a kisugárzás....

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Olvasók