Helyzetjelentés :)


Csordultig vagyok energiával! Mondhatnám rózsaszínben látom a világot. :)
Ma is voltam edzésen. Fizikailag és szellemileg is sokkal jobban vagyok mióta megint rendszeresen sportolok. Nem sokat csak közel 2 hetet hagytam ki, -de mint az lentebb olvasható is - totál "bepókhálósodott" az agyam. Tudtam én, hogy a test mozgás csodákra képes, ha élvezettel csinálom, de már nem a tudatomban tároltam ezt az információt. És nem is lepődök meg túlzottan mikor kinyílik a világ, csak észlelem és mosolygok magamon, hogy megint elfelejtettem (itt az évek során felmerülő periódusokra gondolok).
Nagyon mozgalmas mostanság az életem. Mind fizikailag mind lelkileg igen eseménydús, de mégis állandó. A felesleges terheket elengedtem, ezzel együtt persze búcsút intettem egy - két embernek is. Mondhatnám úgy is, hogy mindenki a helyére került. :)
Össze futottam egy igen érdekes pszichológiai témájú könyvvel. Az agyam olyan fergeteges pörgésbe kezd tőle, hogy nem tudom is egy szóval kifejezni. És nem az ön vizsgálat, az ön értékelés... az ön.. ön..., a lényeg, hanem a felmerülő kérdéseim amiket generál. Hamarosan írok erről pár gondolatot. Elöljáróban csak annyit, hogy szorosan kapcsolódik a ( mostanában központi témámhoz ) társadalomhoz, a szerepekhez, a szexualitáshoz. Ez egy másik könyvet juttat az eszembe "A lélek szexualitása és a szexualitás lelke.." de csak a címét, mert témájában nem azt kaptam amit akkor vártam.

A lényeg, hogy nagyon jól érzem magam és boldog vagyok "egyedül". :) Ha a tükörbe nézek egy kedves, kalandora éhes, élettel teli nő mosolyog vissza rám.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Olvasók