Hétvégi forgatag :)

Péntek este érkeztem haza.
Már nagyon vártam, hogy itt legyek és hála Istennek engem is volt akik nagyon vártak már. Sógorommal gyakorlatilag végig buliztuk az utat, láttam egy híd felújítást is. :) nagyon tetszett.
A szombat és vasárnap a család jegyében, nagy szeretetben telt.
Akárhová mentem mindenhol picurkákkal találkoztam. :) A kis unokahúgommal, meg a kutyusaink is megszaporodtak kicsit. Szavakkal kifejezni nem is tudom mennyi örömöm lelem a kis "A"-ban. :) Napról napra ügyesebb és egyre kommunikatívabb, mikor formálja a kis szájával a szavakat mindenki gyorsabban dobogó szívvel, nagy szurkolások közepette lesi mit sikerül kihoznia a z újabb róbálkozásából. Édesapám csodálatos nagypapa, mint egy élő rádió folyamatosan tájékoztatja a kis maszatot a körülötte lévő Világ változásairól, mindezt olyan nagy szeretettel és odafigyeléssel teszi, hogy nincs azaz ember aki ne érzékenyülne el egy-egy pillanatra.
Imádom nézni mikor apa nagypapi, és a nővérem mikor anyuci. :)
Hoztam is egy fotót a fentiek főszereplőjéről. :)
(kis "tappancsos" tündérke).... Hogy lehet egy csecsemőnek ekkora lába??? :D Tényleg nagy lábú lett... :))



A többi picurka is sok örömöt hozott a hétvégémbe, habár egyre fogynak... Már elmúltak 6 hetesek és lassan meg lesz mindegyikőjük gazdája, de addig élvezek minden pillanatot. Egész jól megtanultam kis kutyákkal a lábam alatt, lábam között, folyamatosan a sarkamban - járni.:)))
Íme a kis szőrgombócok. :)


Várakozásaimat felülmúlta a tapasztalat. Reggel korán kelek, nézem az ébredező tájat, ahogy csillog villog a hajnali harmat a leveleken... madár csicsergés kíséretében iszom a kávémat, és este tücskök zenével aláfestve olvasgatok. :) Nap közben pedig minden derűs, nyugodt, de nagyon pörgős ha úgy akarom és szeretet teljes!
Mint a mesében!! :)

Ui.: Az agyam igen, de az elmém egy pillanatra sem pihen.... :) sok dolog letisztult a nagy energia rengetegben, erről is írok hamarosan.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Olvasók