Falusi ébresztő








Készítettem pár képet, melyeken keresztül próbálom megmutatni mi is az a csoda melyet minden reggel átélek....

... már nem is emlékeztem, hogy ilyen kincseket hagytam magam mögött mikor elköltöztem vidékről. Akkor még voltak teheneink és disznóink is. :) Kicsit melósabb volt a dolog, mint most. ...





Ma reggel a tyúkok szabadon bocsátásával kezdtem a napom...

Majd a ház felé fél úton belebotlottam egy nagyon álmos kis kutyusba... :)

Jól megszeretgettem, s mikor feltápászkodtam a földről megláttam milyen csoda szépek a barackok, gondoltam ezt is megmutatom...

A kapu elé érve szétnéztem... és nem tudtam betelni a színekkel, az illatokkal ( és nem szagok!, jó fej szomszédaink vannak), sétáltam a harmatos üde fűben...

és gyönyörködtem kicsit a messzi távolban...

Séta vissza --> KÁVÉ! :)
Ezek után már csak csodálatos napom lehetett.:)

Vettünk a kis csajnak egy medence szerűséget, persze 3 hónaposan ennek még nem sok hasznát veszi, de én annál inkább! :) Mondanom sem kell 30°C melegben egész délelőtt abban lubickoltam. :) Majd délután kis barátkozás,beszélgetés, kávézgatás...

Este anya feldobta a témát. Menünk el bringázni! :D OKÉ! :))
Hová mentünk? A TEMETŐBE!!!! Hát igen, itt nem szokás csak úgy cél nélkül tekerni....
"- Ha már elindulunk, menjünk ki nézzük meg rendben vannak-e a sírok,vigyünk virágot,meg vizet. Visszafelé, meg jöjjünk (mit tudom én kifelé) és ezt, meg ezt .... blablabla sokáig mondta... -" ??? OKé! Szerintem nagyon vicces (szinte mindenben benne vagyok!), de igazán csak az lesz az, ha anya valóra váltja a vágyait, ugyanis meglátott egy csapat görkoris fiatalt és közölte, nagy boldogan hogy ő szeretné kipróbálni (így közel 55 évesen)! - hát- Eszköz van hozzá... :):):)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Olvasók