A nagy ugrás

Láncok nélkül...
Épp itt az ideje, hogy ismét IGAZÁN élni kezdjem az életem :-)
Az egyik nagy, energia zabáló problémámat ma reggel megoldottam. Kidobtam K-t. Beszélgettünk kicsit és rá kellett jönnöm, hogy nagyon nagy seb tátong a lelkén, és gyűlöli önmagát, nem is csoda, hogy képtelen normális kapcsolatot kialakítani.
Levettem végre a rózsaszín szemüvegem, látom a valóságot. Így utólag tényleg nem tudom, mi tartott eddig mellette? De nem is fogok erre több időt és energiát fordítani, így volt jó ahogy volt. Több lettem, tanultam pár dolgot. Köszönöm! :-) (közben beugrott: a vadsága az élet minden területén - ez nagyon tetszik)
Elkezdek minden hátráltató tényezőt kiiktatok az életemből. Kihasználom a kezdeti lendületet és állandósítom a változást, boldogan merülök el az életem vizében...


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Olvasók