Figyelek :-)

Ma kicsit viharos hangulatban vagyok. De nem érdekel túlzottan, állítólag egyébként is olyan vagyok mint egy forgószél. Hirtelen megjelenek valahol, felkavarok mindent és tovább állok. ..?..
Lehet! :-)
Ha 2 nappal ezelőtt írtam volna, azzal kezdeném, hogy megérkezett életem legnagyobb kérdőjele. Egy sok sok szempontból tökéletes ifjú képében, de ma már azt mondom itt van egy nagy felkiáltó jel az életemben.
Iszonyat erővel szeretné felhívni valamire a figyelmem, de nem érzem mire. Ezért le kell ülnöm kicsit, elvonatkoztatni a látványtól és érezni a mindenséget.
Pár szóban annyit az "ifjú"-ról, hogy nagyon érdekes, nagyon bizarr, nagyon szexi, nagyon tiszta és nagyon fiatal fiúcska Ő még. Aki egyszer csak berontott az életembe, majd kicsit lassított, szétnézett, kedvesen mosolygott és most topog előre hátra.... és vár. Csak azt nem tudom mire. Vagyis nem értem miért. De hát mint tudjuk nem kell mindig mindent érteni és mindennek tudni az okát...

Akkor most leülök kicsit és figyelek. :-)





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Olvasók