Nyári szél...

Ma reggel nagyon fáradtan ébredtem, de mikor kiléptem a ház ajtaján azonnal mosolyt csalt az arcomra egy kedves érintés.
Karjai oly lágyan öleltek, oly kedvesen simogatott... Játszott a hajammal, cirógatta az arcom, becézgette a csupasz karom és dekoltázsom, csókolta a nyakam, az ajkam... :)
(Szeretem a kedves, olykor lágy, de határozott gesztusokat!)
Egész nap csak arra vágytam, hogy újra a karjaiban lehessek és kedves barátjával engem kényeztessenek. Igyekeztem mindent pontosan és gyorsan megcsinálni, hogy egy-egy röpke percre elszabadulhassak a munka fogságából és velük lehessek, csak a gondolataimra és tapasztalataimra koncentrálhassak. Remek napom volt, s mikor kiléptem az iroda ház ajtaján ismét elöntötte az agyam és a lelkem a határtalan szabadság és boldogság érzése. ... Még mindig ott volt..., barátja ma huncutkodott kicsit, néha játékosan elbújt, majd ismét ki kacsintott a nagy semmiből. És én csak hallgattam a zenét, boldogságom forrásának lágy suttogását, élveztem minden érintését. Szívem szerint szabad teret adtam volna a vágyaimnak, ledobtam volna az összes ruhám, hogy kedvére ízlelgesse testem minden porcikáját, de hát ott volt az a sok furcsa, megfeszült arccal rohanó ember (modern társadalom), és..., mindegy hagytam őket. Vissza az én kis világomba, ahol minden csupa derű, tiszta érzelmek és vágyak. Csak Ránk figyeltem, az önfeledt boldog kis játékunkra, hagytam, hogy finoman egészen magáévá tegyen, néha olyan erővel jött felém, hogy kicsit kibillentett az egyensúlyomból, és én boldog voltam. Nem hallottam a város zaját, már nem láttam az embereket csak mentem, és átéltem az érzést, hogy szabad és vonzó nő vagyok...
Itt már sajnos nincs velem, de ha rá gondolok mosolygok, ez így van mióta az eszemet tudom és remélem mindig is így lesz. Van valami különösen izgató, valami megfoghatatlan a langyos tavaszi szellő és nyári szél okozta tapasztalatokban. Imádom mikor fújja a hajam, simogatja a bőröm. És ma megint együtt voltunk, némán boldogan szeretkeztünk.

További szép napot mindenkinek! :)




1 megjegyzés:

Névtelen 2009. június 22. 15:54  

Csodálatosan fogalmazol, elsőre megtévesztettél, azt hittem, valóban egy kellemesen izgató threesome ot olvasok :) VALÓDI szereplőkkel, egy ffival és egy nővel...azt hiszem, VALÓBAN meg kéne ismerkednünk...

Megjegyzés küldése

Olvasók