Csak őszintén!

Nem is tudom milyen hangulatban vagyok ma. Nagyon kimerít a munkám. Mindenképp rá kell jönnöm, hogyan oldjam meg a felmerülő problémákat még mielőtt lelépek. Egyrészt, mert nem szeretem az elvarratlan szálakat, másrészt semmi kedvem az új melóban is ezekkel a gondokkal küzdeni....
Bevallom fáradt vagyok nagyon, mind testileg mind lelkileg. Változtatásra van szükség, ami már meg is érkezett csak még visszahúz a múlt. Konkrétan egy férfi. Már korábban is írtam róla ("K"), az elmúlt 1 hétben nagyon sokszor az eszembe jut. Eddig csak kósza gondolatok képében, melyek megjelenését és eltűnését érzelem mentesen nyugtáztam, de egyre követelőzőbbek ezek a gondolatok és érzésekkel társulnak. Jelen esetben ez az egyik legkimerítőbb számomra.
... És tessék megint... ahogy írom kezd szépen lassan kiszállni belőlem az érzés, hogy szükségem lenne ezekre, kezdek lassan ellazulni és feltöltődni. Szeretem magamból kiírni az elengedendő gondolataimat, gondjaimat. :) Van egy kis füzetem is (amit mindig magamnál hordok) erre a célra, na meg arra, hogy felírjam a jó ötleteimet. Mert ugye azok csak úgy átutazóban szoktak a fejünkben tartózkodni. :)
Jövő héten szabin leszek! Már alig várom!! Utazom vidékre, ahol harapni lehet a levegőt, és hallani a madarakat, látni a csillagokat, sétálni és fetrengni a fűben, egész nap mezítláb járkálni...



1 megjegyzés:

Névtelen 2009. július 2. 13:44  

elgondolkodttó, szép, őszinte, congrats ! jó volt beszélgetni, de talán, ha nem lépnél ki Gtalkból még mielőtt én is elköszönnék, elmondhatnám gondolataimat...azért örömmel vettem, hogy már online kommunikálunk :) Jó nyaralást,érezd jól magad, BON VOYAGE :) de amikor hazaérkeztél, vár a randi velem :)

lesz majd egy igen csinos, 22 éves meglepetésem ( female :) számodra :) talán életünk legnagyobb multi orgazmusára készülhetünk így, 3masban :)

Megjegyzés küldése

Olvasók