Rend a lelke mindennek

Ma valahogy ismét nagyon fáradt vagyok. Nagyon leszív ez a meló. Szóval még mindig csak azt tudom ismételgetni, hogy "másik munka kell"! Rajat vagyok az ügyön, de még nem jött el az én időm. :) Tenni a tétlenségben..
Vasárnap este leültem és végig gondoltam ki kicsoda az életemben, mert úgy érzem mostanában sok a felesleges ember körülöttem. Amolyan egyoldalú kapcsolatok. Erről majd máskor bővebben.
Nem tudom milyen nap van ma, de az biztos,hogy hamarosan hétvége lesz. VÉGRE! Kezdődik a suli. Nagyon várom már.
Az első nap nyílt nap is lesz egyben. Eljön egy igen rég látott számomra kedves ismerősöm, kíváncsi vagyok tudunk-e , lesz -e időnk beszélgetni kicsit komolyabban pár szót. Első hallásra nagyon sokat változott, fejlődött a lelke. De volt már ilyen ... :)
Zs-ral tegnap este sokat beszélgettünk. Rá kellett jönnöm, hogy álom világban élek, ami igen fájdalmas tapasztalat volt a számomra, fájt kimondani. Nagyon szeretnék már családot és ezt sajnos mindig kivetítem a kibontakozóban lévő kapcsolataimra, ezért max 2-3 hónap alatt rájövök, hogy nem Ő nem kell és lelépek. Holott nem az "aktuális nagy Ő" az oka, a kapcsolatban felmerülő problémáknak, hanem általában én a túlzott elvárásaim. Ez nem azt jelenti számomra, hogy le kell mondanom az álmaimról, a vágyaimról, hanem, hogy meg kell próbálni kordában tartani az érzéseimet és látni a másik felet ahogyan a valóságban van. Látni az Ő tökéletességét.
A tegnapi délutánt és estét együtt töltöttük... jó volt, de ... hát ez az ami most a leginkább foglalkoztat. Valóban Ő hiányzott vagy csak a valakihez való tartozás érzése. Erről is beszéltünk pár szót, de bővebben még nem tudtam nyilatkozni, mivel nem gondoltam át. De az érzés már megszületett... fel kell dolgoznom az intuícióimat Vele kapcsolatban, majd az agyammal és az ego mentes érzéseimmel karöltve döntést kell hoznom záros határidőn belül. Ha ez megvolt, mi marad? A tett! :)
Mindez képekben:





1 megjegyzés:

HungaryBoy 2009. szeptember 10. 10:50  

Csupán egyvalami választhat el az álomtól: a kudarctól való félelem. Ha viszont biztos vagy abban, hogy amit Te "álomnak" hívsz, az nem Te vagy, hanem valaki más, akkor hunyd be a szemed és gondold végig, hogy a "egy harcos tudja, hogy a nagy álmok sok kicsiből állnak, ugyanúgy, ahogy a nap fénye is milliónyi kis sugárból adódik össze".
amúgy is, mi választja el az álmokat a valóságtól? A "egód" és az "egódat" is nem ez választja el?

Megjegyzés küldése

Olvasók