Lehetőség, iskola, bolgogság! --> NIMRÓD ÉLETBÖLCSELETI AKADÉMIA

Tegnap voltam beirtakozni az iskolába. Izgalmas volt nagyon! :) Apropó! Ki ne hagyjak egy fizikailag apró, de minden más szempontból hatalmas változást ezen a téren. Már nem a Mantra hallgatója vagyok, hanem a Nimród Élbölcseleti Akadémia lelkes diákja lettem. Itt hozzám hasonlóan mindenkinek szívügye az emberek egészségre nevelése, gyógyítása minden szinten. Maga az oktatás a Semmelweis Egyetem - Elméleti Orvostudományi Központjában lesz.
Véleményem szerint itt mindenki megtalálhatja a számára érdekes területet. Első évben közösen "alapozunk". Majd második évtől, szakosodva mélyítheti el mindenki a számára tetsző tanszéken, témában a tudását. Én már most tudom mit választok majd, hisz nagyon régóta foglalkozom a témával, és ez az Emberi Kapcsolatok Tanszéke. :) Itt sokat tanulhatok a családról, a szülő - gyermek kapcsolatról, a szülésről, születésről, a kommunikációról... 2009.09.12-én azaz jövő hét szombaton lesz az első tanítási nap, mely egyben a pótfelvételi napja és nyíltnap is. :) Ismereteink, tudásunk gyarapítását jelképtannal kezdjük Nándor Nándi előadásában, majd asztrológia óránk lesz Tóth Sándorral. Vasárnap a születés misztériumával kezdünk Hoppál Borival, és energetikával folytatjuk Kereszty Andrással. :)))))
Megmondom őszintén ami a váltásra ösztönzött az a diákokkal való törődés. Személyesen is ismerem az iskola alapítóit és biztos vagyok abban, hogy nem csak üres szavak és reklám fogások az általuk ígértek. Végre lehetőségem nyílhat a tanításra is. :) Ettől különösen boldog vagyok!!
De hogy érthető legyen. A diákokkal való törődés alatt az értem, hogy az oktatás ideje alatt és végeztével is lehetőség lesz az egyéni konzultációra. Ha valaki nem tudja ez 1. évvégén, hogy melyik tanszéket válassza a tanárai segítenek neki ennek eldöntésében a tanuló képességei és adottságai tükrében. Itt komolyan veszik az oktatást, és fontos az iskola számára, hogy valóban tudják a diákok az anyagot! :) Nagy hangsúlyt fektetnek a gyakorlatra is. Ami ezen iskolák körében egyedi, hogy mielőtt befejezed a sulit, már találkozol beteg emberekkel, oktatód felügyelete és segítsége mellett gyógyíthatsz, és nem úgy kerülsz ki az ÉLET-be, hogy lehet életedben nem találkoztál beteg emberrel mint gyógyító. Szóval sokkal magabiztosabbak és gyakorlottabbak leszünk. :)
A tanításról, tervben vannak különböző karitatív tevékenységek keretében, hogy általános iskolákban és középiskolákban órákat tarthatnak arra szakmailag és kommunikáció tekintetében is megfelelően felkészített diákjai a csoportunknak. Várható témák: nőiség, szexualitás, betegségek lelki háttere.
Aki személyesen is ismer tudja, hogy szívvel lélekkel benne vagyok ezekben a dolgokban, témákban. És végre megvalósulni látszanak az álmaim! Nagyon boldog vagyok! :))

És egy-két kép a céljaimról, mert szerintem nem csak álom a boldog család és az egymással való törődés! :)

1 megjegyzés:

Peaceful Warrior 2009. szeptember 6. 10:03  

Drága Nemeszisz!

Az egész bejegyzésből sugártik az energia, eltökéltség és az, hogy neked ezt kell csinálnod.
Soraid motiválóan hatottak rám is. Én ott leszek a nyílt napon. Tanítással és kommunikációval nemlesz problémád abban biztos vagyok.
Állmaid, céljaid csodálatosak és megis fogod teremteni őket magadnak.
Kívánok hasonló lendületet a továbbiakban ezen és az élet más területein is, nameg boldog pillanatokat :)

Csók: Blinky Bill

Megjegyzés küldése

Olvasók